
Florijn Automotive
Rebranding van een begrip in de wijde Gelderse regio
Florijn Mobiliteit is door de jaren heen een begrip geworden in de wijde Gelderse regio. Samen doen ze meer dan autoverkoop en onderhoud alleen. Op het gebied van mobiliteit hebben ze de klant alles te bieden. Dat zorgt voor een hechte samenwerking.

Wat we hebben gedaan
In het kort
Uitdaging
Voor Florijn Mobiliteit was het tijd om op te frissen, om zo actueel en relevant te blijven. Dus, het was tijd voor een rebranding. We hebben een nieuwe naam bedacht: herkenbaar en gericht op de toekomst. En natuurlijk hebben we het logo een flinke zwaai met de muis gegeven.
Oplossing
We hebben een sterk logo neergezet, dat wordt herkend en blijft hangen. Maar we hebben niet alleen het logo ontworpen, we hebben de hele huisstijl aangepakt. De kleuren en vormen sluiten naadloos aan bij de kernwaarden van Florijn.
Nu lekker plaatjes kijken




Durf jij impact te maken?
Gaaf! Wij ook. Altijd. Maak een afspraak en wij komen kennismaken. Of kom bij ons, kan ook. Zorgen wij voor koffie, koekjes en sterke ideeën.
Meer cases
Je wilt voorbeelden zien. Snappen we. Dus, pak wat lekkers, ga zitten, bekijk onze cases en zie wat we allemaal hebben gedaan.
BAM! Voor deze mooie bedrijven maken wij al impact.



























