
Gasterij de Kruidentuin
Sfeervol & Bourgondisch genieten
Een bezoek aan restaurant en zalencentrum de Kruidentuin is een beleving en dat zou de website al moeten uitstalen. Wij kregen daarom de uitdaging om een nieuwe website te ontwikkelen. Al snel zagen we dat we hierbij ook een slag moesten maken qua branding. Dus zorgden we voor een totaalplaatje waar branding, website en het fijne bourgondische gevoel van de Kruidentuin naadloos op elkaar aansloten.

Wat we hebben gedaan
In het kort
Uitdaging
Vertaal de fijne sfeer en gastvrije setting van de kruidentuin naar de website en maak bezoekers al zo hongerig dat ze een reservering maken.
Oplossing
De branding weerspiegelt nu de ongedwongen, bourgondische sfeer. What you see is what you get. Goede traditionele gerechten met vis en vlees en vegetarische verrassingen. Sinds de nieuwe website livestaat hebben in iets meer dan 2 jaar tijd 5000 mensen een reservering geplaatst via de website. De conversie van het reserveringsformulier is 102%, wat betekent dat praktisch iedereen die op het formulier komt ook daadwerkelijk het formulier ingevuld verstuurt.
Nu lekker plaatjes kijken

Durf jij impact te maken?
Gaaf! Wij ook. Altijd. Maak een afspraak en wij komen kennismaken. Of kom bij ons, kan ook. Zorgen wij voor koffie, koekjes en sterke ideeën.
Meer cases
Je wilt voorbeelden zien. Snappen we. Dus, pak wat lekkers, ga zitten, bekijk onze cases en zie wat we allemaal hebben gedaan.
BAM! Voor deze mooie bedrijven maken wij al impact.



























