Henk van Tongeren

Echte bronbemalers worden uit de klei geboren

Via een recruitmentbureau had Henk van Tongeren een vacature uitstaan. Na een half jaar hadden ze nul reacties. Tijd voor verandering!

HvTwerving-4

In het kort

Uitdaging

Als je jongeren wilt bereiken moet je de vacature niet traditioneel neerzetten. En het is ook belangrijk dat je een passende functietitel gebruikt. Wij vinden dat een vacature niet alleen wat moet zeggen over de functie. Maar ook over het bedrijf, de cultuur, sfeer en toekomstige collega’s. Want dat is allemaal minstens zo belangrijk!

Oplossing

Voor Henk van Tongeren hebben we de moddermanvideo en de werken bij campagne bedacht. We hebben medewerkers geïnterviewd om de sfeer te laten zien.

Resultaat

Als je jongeren wilt bereiken moet je de vacature niet traditioneel neerzetten. En het is ook belangrijk dat je een passende functietitel gebruikt. Wij vinden dat een vacature niet alleen wat moet zeggen over de functie. Maar ook over het bedrijf, de cultuur, sfeer en toekomstige collega’s. Want dat is allemaal minstens zo belangrijk!

Nu lekker plaatjes kijken

Durf jij impact te maken?

Gaaf! Wij ook. Altijd. Maak een afspraak en wij komen kennismaken. Of kom bij ons, kan ook. Zorgen wij voor koffie, koekjes en sterke ideeën.

Meer cases

Je wilt voorbeelden zien. Snappen we. Dus, pak wat lekkers, ga zitten, bekijk onze cases en zie wat we allemaal hebben gedaan.

BAM! Voor deze mooie bedrijven maken wij al impact.

Taaluilen-logo
bepacom-logo
wijnwinst-logo
adficount-logo
henkvantongeren-logo
spacewinner-logo
volkerwessels-logo
rechtencircuit-logo
koolhof-logo
stf-logo
bruggeban-logo
perron038-logo
henkvantongeren-logo
Taaluilen-logo
rechtencircuit-logo
adficount-logo
volkerwessels-logo
daggenvoorde-logo
citydevelopers-logo
perron038-logo
bruggeban-logo
spacewinner-logo
wijnwinst-logo
koolhof-logo
bepacom-logo
sdv-logo
autoproff-logo
stf-logo
Scroll naar top