Henk van Tongeren

Echte bronbemalers worden uit de klei geboren

Via een recruitmentbureau had Henk van Tongeren een vacature uitstaan. Na een half jaar hadden ze nul reacties. Tijd voor verandering!

HvTwerving-4

In het kort

Uitdaging

Als je jongeren wilt bereiken moet je de vacature niet traditioneel neerzetten. En het is ook belangrijk dat je een passende functietitel gebruikt. Wij vinden dat een vacature niet alleen wat moet zeggen over de functie. Maar ook over het bedrijf, de cultuur, sfeer en toekomstige collega’s. Want dat is allemaal minstens zo belangrijk!

Oplossing

Voor Henk van Tongeren hebben we de moddermanvideo en de werken bij campagne bedacht. We hebben medewerkers geïnterviewd om de sfeer te laten zien.

Resultaat

Als je jongeren wilt bereiken moet je de vacature niet traditioneel neerzetten. En het is ook belangrijk dat je een passende functietitel gebruikt. Wij vinden dat een vacature niet alleen wat moet zeggen over de functie. Maar ook over het bedrijf, de cultuur, sfeer en toekomstige collega’s. Want dat is allemaal minstens zo belangrijk!

Nu lekker plaatjes kijken

Durf jij impact te maken?

Gaaf! Wij ook. Altijd. Maak een afspraak en wij komen kennismaken. Of kom bij ons, kan ook. Zorgen wij voor koffie, koekjes en sterke ideeën.

Meer cases

Je wilt voorbeelden zien. Snappen we. Dus, pak wat lekkers, ga zitten, bekijk onze cases en zie wat we allemaal hebben gedaan.

BAM! Voor deze mooie bedrijven maken wij al impact.

adficount-logo
volkerwessels-logo
koolhof-logo
sdv-logo
stf-logo
wijnwinst-logo
rechtencircuit-logo
daggenvoorde-logo
Taaluilen-logo
henkvantongeren-logo
perron038-logo
spacewinner-logo
bepacom-logo
wijnwinst-logo
bruggeban-logo
henkvantongeren-logo
daggenvoorde-logo
koolhof-logo
sdv-logo
stf-logo
volkerwessels-logo
rechtencircuit-logo
Taaluilen-logo
adficount-logo
spacewinner-logo
perron038-logo
citydevelopers-logo
autoproff-logo
Scroll naar top