Knallen met content

‘Content is king.’ Ja, blabla. Dat weet je inmiddels wel. Belangrijker vinden wij het dat jij weet waarom content zo belangrijk is. En hoe je content effectief in kan zetten in je marketingstrategie. Dan gaat het pas voor je werken. Content is namelijk niets meer dan de inhoud van een bepaald middel. De inhoud van je website, die van een e-mailcampagne of je social media. Content kan tekst of beeld zijn. Je kunt het delen en verspreiden. En is pas ‘king’ als je het goed weet in te zetten. Daar helpen we je graag bij. Met rake ideeën en een goede strategie.

Vertel je eigen verhaal

Een goed verhaal kun je verzinnen. Maar een goed verhaal is nog niet je eigen verhaal. Dat is namelijk het allerbeste verhaal wat je kan vertellen. Want daar ligt de echte verbindingen tussen mens en merk. Bedrijf en klant. Jou en mij. En dat verhaal zit al in je. Je moet het alleen nog naar boven zien te halen. Daar helpen we je graag bij. En we geven er ook nog mooie woorden aan. In de vorm van jouw unieke corporate story, hét fundament van je merk.

Crispy copy

We schrijven graag zoals we praten. Lekker duidelijk in klare taal. Een tekst moet je niet lezen, maar voelen. Met een bite graag. Want: het mag wel prikkelen. Ons doel in elke tekst? Mensen verrassen, activeren en overtuigen om voor jou te kiezen. Onze copywriters zijn bedreven in short- en long copy. Van magazines tot scripts en het bedenken van bedrijfsnamen en merkbeloftes.

Voorbeelden graag

Oké, oké. Voor deze projecten mochten we de copy en teksten uit handen nemen. Komen ze!

Contentstrategie nodig?

Die maken we graag voor je. Of eigenlijk: samen met je. We vinden het namelijk belangrijk dat de content die je maakt vanuit je eigen verhaal ontstaat. Of het nu gaat om een contentplanning voor je social media, je e-mailnieuwsbrieven of de inzet van een videocampagne voor het werven van nieuw personeel: jij zorgt voor de aanzet, wij geven er de creatieve invulling aan. Vraag het Marjolein of Lars maar.