Verleidelijke online activatie

Online activatie begint bij het kennen van je doel, doelstelling en doelgroep. Wat wil je bereiken, wat zijn je KPI’s, wie wil je aanspreken en waar zijn ze te vinden? Je wilt daar zijn waar je waardevolle betrokkenheid kan creëren. Waar consumenten veranderen in klanten en klanten in vrienden van je merk. Maar daar heb je wel een creatief startpunt voor nodig en goede versiertrucs. Want online activatie is verleiden en verleid worden…

Relaties opbouwen

De online klant laat zich niet zo makkelijk meer verleiden. Gemiddeld zijn er 7 contactmomenten nodig voordat hij of zij besluit iets van je te kopen. Dus je zult eerst een relatie moeten opbouwen voordat ze zich aan je binden. Het is net als trouwen. Je doet ook geen aanzoek bij je eerste ontmoeting (toch?). Je leert elkaar eerst beter kennen. Online sales werkt net zo. Lever eerst waarde. Geef kennis weg. Laat ze je leren kennen. Wij brengen voor jou de klantreis in beeld en rollen een slim plan uit om van een potentiële klant een koper te maken.

Online marketingcampagnes

Met online marketingcampagnes kun je gericht een specifieke doelgroep bereiken om ze aan te zetten actie te ondernemen. Om je naamsbekendheid te vergoten. Of je positie in de markt te versterken. Met e-mailmarketing, social media advertising of Google Advertising bijvoorbeeld. Wij kunnen de complete campagne voor je uit handen nemen. Van het creatieve idee tot zoekwoordenanalyse en het continue bijsturen van je campagne.

Voorbeelden graag

Online activatie is zo’n ongrijpbaar begrip. We weten het. Voor elke klant ziet het er namelijk anders uit. Maar om je een idee te geven, bekijk deze cases maar eens.

Contentcreatie uit handen geven?

Goed. Je weet dat gericht bloggen, het inzetten van social media en het uitsturen van nieuwsbrieven nodig is om potentiele klanten te verleiden en huidige klanten warm te houden. Maar…waar haal je de tijd vandaan? En de kennis om dit goed te doen? Je wilt niet met hagel schieten, maar met scherp. Daar helpen we je graag bij. Vraag Bart eens naar de mogelijkheden voor een blogabonnement, social mediabeheer of het schrijven en uitsturen van je nieuwsbrieven.