Yes, jij wil je social media laten shinen

Download je inhaakkalender van 2022

Dé inhaakkalender van 2022. Vol inspiratie en ideeën. Verlies geen tijd met het bedenken van wat je kunt delen op social media, maar scrol door de inhaakkalender van 20202 en vul je contentkalender!

Oh ja, we laten je natuurlijk niet zomaar in het diepe springen. Daarom geven we je ook nog een paar tips. En daar hoef jij helemaal niks voor te doen. Behalve je mail in de gaten te houden.

Kom op social media in contact met je doelgroep.​

De afgelopen jaren hebben we grote veranderingen gezien bij de belangrijkste social media platformen. Ze zijn flink gegroeid en de vraag naar aandacht van hun gebruikers is nog nooit zo groot geweest. Het enige doel van de platformen is om gebruikers te behouden en deze zo lang mogelijk op het platform te houden.

Of je nu producten of diensten aan bedrijven of consumenten verkoopt, jouw doelgroep wil je graag eerst beter leren kennen voordat ze een product of dienst van je aanschaffen. Maarhoe zorg jij ervoor dat je in contact komt met je doelgroep, als berichten aan steeds minder volgers getoond worden?

Heel belangrijk: stop met aanklooien. Want af en toe hier en daar een berichtje, dat werkt niet. En zonder strategie al helemaal niet. Je moet een route uitstippelen en je eindpunt bepalen. Want alleen dan kom je verder.

Social media hoeft niet moeilijk te zijn. Met het juiste plan kun je een effectieve contentstrategie creëren waar je volgers blij van worden. En daar helpen we graag bij.

Maak een contentkalender en speel in op inhakers. We zien het nog zo vaak voorbij komen, of nou ja, juist niet: bedrijven die te laat inhaken op een inhaker of zelfs helemaal niet.
Weet voor wie je berichten maakt. Want ja, hoe weet je anders wat je moet delen. En wie je doelgroep ook is, laat de mensen achter je bedrijf zien.
Ontdek welke vorm van je content het beste werkt voor jou. Gebruik je bijvoorbeeld alleen tekst of ook afbeeldingen en video's?
Stop met aanklooien en houd vol. Want de echte aanhouder wint. Zorg voor een strategie. Dat hoeft echt niet een heel boekwerk te zijn, daar zit niemand op te wachten.

Wat vinden klanten écht van ons?

Ja, daar waren wij ook wel benieuwd naar. Daarom hebben we het aan ze gevraagd. Lees je mee?

Boostrz kwam met een ontzettend leuk idee voor onze jaarcampagne, waarmee we ons echt in de kijker hebben gezet. We hebben al meerdere opdrachten direct en indirect verkregen dankzij de campagne. En niet te vergeten: wat hebben we als team een lol gehad tijdens de productie ervan.
Wendy Meijer-Schaake, PraKtima
Boostrz is een hele fijne partij om mee samen te werken. Ze komen met creatieve ideeën, werken nauwkeurig, helpen bij spoedjes en ontzien je. Kortom, een verlengstuk van ons eigen ‘marketingteam’.
Beau Feijen, Feijen Diervoeders
Boostrz kwam al snel met creatieve invalshoeken voor onze content waar wij nog totaal niet aan hadden gedacht.
Rick Duteweert, Blender Media
In een korte sessie van een dag prikkelden jullie me tot nieuwe ideeën en maakten we een helder overzicht van verschillende contentrubrieken. Nu zit ik weer helemaal in de flow!
Esther van der Storm, Oprichter STORMPUNT
Gelijk bij ons eerste gesprek kwamen bij jullie de ideeën al los en ontstond er een plan. Alles klopte. Dit hadden we nooit alleen kunnen doen.
Lauri Pereboom, Woonstichting De Marken

Geen enkele update van Boostrz meer missen?

Kan geregeld worden. Schrijf je in en ontvang verse inspiratie in je mailbox. Wij delen graag onze kennis met jou.

Something went wrong. Please check your entries and try again.
Scroll naar top