Yes, jij wil je social media laten shinen

Download je inhaakkalender

Kom jij wel eens inspiratie tekort? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Een superhandige inhaakkalender waar je zelf ook lekker in kunt kalken. Want ja, je wilt je eigen ideeën er natuurlijk ook bij kunnen zetten.

Oh ja, we laten je natuurlijk niet zomaar in het diepe springen. Daarom geven we je ook nog een paar tips. En daar hoef jij helemaal niks voor te doen. Behalve je mail in de gaten te houden.

Kom op social media in contact met je doelgroep.​

De afgelopen jaren hebben we grote veranderingen gezien bij de belangrijkste social media platformen. Ze zijn flink gegroeid en de vraag naar aandacht van hun gebruikers is nog nooit zo groot geweest. Het enige doel van de platformen is om gebruikers te behouden en deze zo lang mogelijk op het platform te houden.

Of je nu producten of diensten aan bedrijven of consumenten verkoopt, jouw doelgroep wil je graag eerst beter leren kennen voordat ze een product of dienst van je aanschaffen. Maarhoe zorg jij ervoor dat je in contact komt met je doelgroep, als berichten aan steeds minder volgers getoond worden?

Heel belangrijk: stop met aanklooien. Want af en toe hier en daar een berichtje, dat werkt niet. En zonder strategie al helemaal niet. Je moet een route uitstippelen en je eindpunt bepalen. Want alleen dan kom je verder.

Social media hoeft niet moeilijk te zijn. Met het juiste plan kun je een effectieve contentstrategie creëren waar je volgers blij van worden. En daar helpen we graag bij.

Maak een contentkalender en speel in op inhakers. We zien het nog zo vaak voorbij komen, of nou ja, juist niet voorbijkomen: bedrijven die te laat inhaken op een inhaker of zelfs helemaal niet.
Weet voor wie je berichten maakt. Want ja, hoe weet je anders wat je moet delen. Wie je doelgroep ook is, mensen doen geen zaken met bedrijven, maar met mensen. Dus laat jezelf en de mensen van je bedrijf zien.
Ontdek welke vorm van je content het beste werkt voor jou. Gebruik je bijvoorbeeld alleen tekst of ook afbeeldingen en video's? Beelden moeten herkenbaar zijn.
Stop met aanklooien en houd vol. Want de echte aanhouder wint. Zorg voor een strategie. Dat hoeft echt niet een heel boekwerk te zijn. Daar zit niemand op te wachten.

Wat vinden klanten écht van ons?

Ja, daar waren wij ook wel benieuwd naar. Daarom hebben we het aan ze gevraagd. Lees je mee?

Wij hebben Boostrz ingeschakeld om onze marketing te professionaliseren. Doel was om ons te ontzorgen en mee te denken om tot vernieuwde concepten te komen voor onze social media. De samenwerking met Boostrz is heel prettig. Je kan snel schakelen en Boostrz kwam al vrij snel met creatieve invalshoeken voor onze content waar wij nog totaal niet aan gedacht hadden. Doordat we onze social media een boost hebben gegeven, zijn we online zichtbaarder geworden.
Rick Duteweert, Blender Media
Als het op onze eigen contentstrategie aankwam, zat ik hartstikke vast in mijn eigen content-box! Daarom schakelde ik Boostrz in, om te helpen een sterke lijn in de content voor STORMPUNT te creëren. In een korte sessie van een dag prikkelde ze me tot nieuwe ideeën en maakten we een helder overzicht van verschillende content-rubrieken. Het resultaat? Ik zit nu helemaal in een content-flow en weet makkelijker alledaagse ervaringen om te zetten naar een pakkend STORMPUNT bericht.
Esther van der Storm, Oprichter STORMPUNT
Omdat onze bestuurder met pensioen ging, wilden we een speciaal cadeau regelen. We bedachten dat een boekwerk wel leuk zou zijn. Maar niemand kon ons aan een goed idee helpen. Toen klopten we bij Boostrz aan. En gelijk bij ons eerste gesprek kwamen bij jullie de ideeën al los en ontstond er een plan. Alles klopte. Dit hadden we nooit met z’n tweeën kunnen doen.
Lauri Pereboom, Woonstichting De Marken

Geen enkele update van Boostrz meer missen?

Kan geregeld worden. Schrijf je in en ontvang verse inspiratie in je mailbox. Wij delen graag onze kennis met jou.

Something went wrong. Please check your entries and try again.
Scroll naar top