Moest er nog eens bijkomen van niet

Moest er nog eens bijkomen van niet
Een school waarbij de leerling centraal staat. Een hotel waar je welkom bent. En een verzekeraar die claimt dat verzekeren zijn vak is. Moest er nog eens bijkomen van niet!
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on print

Een paar voorbeelden op een rij

School: Bij ons staat de leerling centraal.
Aannemer: Wij leveren kwaliteit.
Hotel: U bent welkom.
Ziekenhuis: Alles voor uw gezondheid.
Winkel: Onze medewerkers zijn gemotiveerd.
Accountant: Verstand van cijfers.
Kapper: Wij knippen jouw haar. 
Verzekeraar: Verzekeren, ons vak.
Evenementenbedrijf: Uw partner in evenementen.
Garagebedrijf: Het nieuwste gereedschap.

Wat valt je op?

Deze beweringen zijn wel heel erg vanzelfsprekend. Natuurlijk staat de leerling centraal op een school. En geen enkele aannemer zal beweren dat hij geen kwaliteit levert. 

Ik zeg dan: “Moest er nog eens bijkomen van niet!”
De lezer denkt: Ja logisch toch? Is dat alles wat je te melden hebt?

Hoe kan het dan wel?

Voorkom dat je iets schrijft wat te vanzelfsprekend is om als bijzonder te vermelden. Dus zeg als verzekeraar niet: “Verzekeren is ons vak.” Dat mag ik toch wel hopen van een verzekeraar. Anders gaat er iets niet helemaal goed. 

School: Bij ons staat de leerling aan het roer.
Aannemer: Wij bouwen huizen waar jij gelukkig van wordt.
Hotel: Je bent elk uur van de dag welkom.
Ziekenhuis: Gezondheidszorg met een plus.
Winkel: Ons team, jouw rots in de branding!
Accountant: Verstand van jóúw cijfers.
Kapper: Lekker in je haar!
Verzekeraar: Glasheldere zekerheid.
Evenementenbedrijf: Feesten die jouw gasten bijblijven.
Garagebedrijf: Wij leggen jouw auto in de watten.

Iemand nodig die met je meedenkt over wat jij kan delen?

Wij helpen je graag in de ontdekkingstocht naar wat jou uniek maakt! 

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

Geen enkele update van Boostrz meer missen?

Tips & tricks, do & dont's of nieuwste inzichten over (online) marketing, communicatie en webdesign. Meld je direct aan en blijf op de hoogte met onze Boostrz-update.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *