Gasterij de Kruidentuin

Een bezoek aan restaurant en zalencentrum de Kruidentuin is een beleving en dat zou de website al moeten uitstralen. Wij kregen daarom de uitdaging om een nieuwe website te ontwikkelen. Al snel zagen we dat we hierbij ook een slag moesten maken qua branding. Dus zorgden we voor een totaalplaatje waar branding, website en het fijne bourgondische gevoel van de Kruidentuin naadloos op elkaar aansloten.

De uitdaging

Vertaal de fijne sfeer en gastvrije setting van de Kruidentuin naar de website en maak bezoekers al zo hongerig dat ze een reservering plaatsen.

Opdrachtgever

Gasten naar de zin maken, daar staat de Kruidentuin voor. In de sfeervolle Kruidentuin met bourgondische gerechten, ervaar je de gastvrijheid van ’t oosten, de ongedwongen sfeer, waar je lekker en goed kunt eten voor een vriendelijke prijs. De keuken staat onder leiding van Martin Woltman.

Het resultaat

De branding weerspiegelt nu de ongedwongen, bourgondische sfeer. What you see is what you get. Goede traditionele gerechten met vis en vlees en vegetarische verrassingen. Sinds de nieuwe website live staat hebben in iets meer dan 2 jaar tijd 5000 mensen een reservering geplaatst via de website. De conversie van het reserveringsformulier is nagenoeg 100%, wat betekent dat praktisch iedereen die op het formulier komt ook daadwerkelijk het formulier invult.

Klaar voor succes?

Gaaf! Wij ook. Altijd. Maak een afspraak en wij komen kennismaken. Of kom bij ons, kan ook. Zorgen wij voor koffie, koekjes en sterke ideeën.