Strategie
Communicatieadvies
Wie is je doelgroep, wat is hun probleem of behoefte en wat is jouw boodschap? Dat is het uitgangspunt van jouw communicatie. Met jouw unieke tone of voice en je eigen unieke boodschap praat jij met jouw (potentiële) klanten. Ja, met. Want alleen maar roepen heeft weinig zin.
Communicatieadvies
Dat wat jou bijzonder maakt
Wat maakt jou nou écht bijzonder? Goede service, klantgerichtheid en kwaliteit zijn loze woorden, moest er nog eens bijkomen van niet. Dat mag jouw klant van je verwachten. Maar waarin blink jij écht uit? En weten jouw potentiële klanten dat? Want dat is iets wat jij ze moet vertellen.
Hoe jij je verhaal vertelt
Oké, wat je wil vertellen weet je nu. Hoe je dat vertelt, is de volgende stap. Wat is het concept; welke invalshoek kies je? En wordt het een geschreven verhaal, infographic, video, mailing, social bericht, blog, ga zo maar door. Je opties zijn eindeloos. Je kunt alle kanten op, als jij je doelgroep maar bereikt met je verhaal. En daar helpen we je graag bij.
Hulp nodig?
Kun je wel wat hulp gebruiken om jouw doelgroep écht te raken met jouw verhaal? Wij zijn jouw redder in nood, de vingers op jouw toetsenbord, het brein achter het idee. Samen zetten we jouw bedrijf op de kaart.