Gratis whitepaper

Durf jij rake teksten te schrijven die je doelgroep écht boeien?

Download onze whitepaper en leer hoe je met betere teksten en de kracht van storytelling betrokkenheid creëert bij je klanten en ze aanzet tot actie.

Whitepaper copywriting

Creëer een band met je klanten

Copywriting is de kunst van het vertellen van verhalen. Het zijn niet alleen maar woorden. Nee, het is echt een verhaal. Jouw verhaal.

Een goed verhaal kun je verzinnen. Maar een goed verhaal is nog niet je eigen verhaal. Dat is namelijk het allerbeste verhaal wat je kunt vertellen. Want daar ligt de echte verbindingen tussen mens en merk. Bedrijf en klant. Jou en mij. En dat verhaal zit al in je. Je moet het alleen nog naar boven zien te halen.

Leer hoe je goede teksten inzet om (potentiële) klanten aan je bedrijf te binden. Van het bepalen van je doelgroep tot het inzetten van storytelling. We vertellen het je allemaal.

Leer hoe je jouw doelgroep definieert en hoe je een boodschap maakt die bij hen aanslaat
Leer waarom het belangrijk is om te focussen op de voordelen en niet op de functies
Leer waarom een passende tone of voice zo belangrijk is om indruk te maken op je doelgroep
Leer waarom klanten eerder geneigd zijn om je verhaal te lezen als je makkelijke, korte en krachtige taal gebruikt
Leer hoe je met storytelling je publiek meeneemt in je verhaal

Wat vinden klanten écht van ons?

Ja, daar waren wij ook wel benieuwd naar. Daarom hebben we het aan ze gevraagd. Lees je mee?

In een korte sessie van een dag prikkelden jullie me tot nieuwe ideeën en maakten we een helder overzicht van verschillende contentrubrieken. Nu zit ik weer helemaal in de flow!
Esther van der Storm, Oprichter STORMPUNT
Gelijk bij ons eerste gesprek kwamen bij jullie de ideeën al los en ontstond er een plan. Alles klopte. Dit hadden we nooit alleen kunnen doen.
Lauri Pereboom, Woonstichting De Marken
Boostrz kwam al snel met creatieve invalshoeken voor onze content waar wij nog totaal niet aan hadden gedacht.
Rick Duteweert, Blender Media
Boostrz is een hele fijne partij om mee samen te werken. Ze komen met creatieve ideeën, werken nauwkeurig, helpen bij spoedjes en ontzien je. Kortom, een verlengstuk van ons eigen ‘marketingteam’.
Beau Feijen, Feijen Diervoeders
Boostrz kwam met een ontzettend leuk idee voor onze jaarcampagne, waarmee we ons echt in de kijker hebben gezet. We hebben al meerdere opdrachten direct en indirect verkregen dankzij de campagne. En niet te vergeten: wat hebben we als team een lol gehad tijdens de productie ervan.
Wendy Meijer-Schaake, PraKtima

Geen enkele update van Boostrz meer missen?

Kan geregeld worden. Schrijf je in en ontvang verse inspiratie in je mailbox. Wij delen graag onze kennis met jou.

Something went wrong. Please check your entries and try again.
Scroll naar boven