Gratis whitepaper

Hoe bouw je een sterk en succesvol merk?

Download onze whitepaper en leer hoe je in vijf stappen een merkidentiteit bouwt die blijft hangen bij jouw doelgroep.

Whitepaper merkidentiteit

Waarom heeft mijn bedrijf een sterke merkidentiteit nodig?

Je merkidentiteit is meer dan alleen een logo. Je branding is alles wat je gebruikt om je bedrijf én je verhaal naar buiten te brengen. En een goede merkidentiteit zorgt ervoor dat je klanten je direct herkennen.

Het vertellen van je verhaal gaat verder dan een aantrekkelijk logo en een kleurenpalet. Je merkidentiteit bestaat uit visuele, geschreven en strategische communicatie tussen jou en je doelgroep.

Leer hoe je een sterke en succesvolle merkidentiteit bouwt die jouw doelgroep aanspreekt. Die blijft hangen. Van strategie en verhaal naar je huisstijlhandboek. We vertellen het je allemaal.

Leer waarom je strategie zo belangrijk is en waarom het altijd de eerste stap moet zijn in het proces
Leer hoe je jouw merkverhaal het beste kunt vertellen en waarom het helpt om je klanten aan je bedrijf te binden
Leer waarom het belangrijk is om je doelgroep te kennen en je klanten aan je te binden
Leer waarom je visuele identiteit zo belangrijk is als je een geweldige eerste indruk wilt maken
Leer meer over huisstijlhandboeken en hoe ze je helpen om de continuïteit van je merk te waarborgen

Wat vinden klanten écht van ons?

Ja, daar waren wij ook wel benieuwd naar. Daarom hebben we het aan ze gevraagd. Lees je mee?

Gelijk bij ons eerste gesprek kwamen bij jullie de ideeën al los en ontstond er een plan. Alles klopte. Dit hadden we nooit alleen kunnen doen.
Lauri Pereboom, Woonstichting De Marken
In een korte sessie van een dag prikkelden jullie me tot nieuwe ideeën en maakten we een helder overzicht van verschillende contentrubrieken. Nu zit ik weer helemaal in de flow!
Esther van der Storm, Oprichter STORMPUNT
Boostrz kwam met een ontzettend leuk idee voor onze jaarcampagne, waarmee we ons echt in de kijker hebben gezet. We hebben al meerdere opdrachten direct en indirect verkregen dankzij de campagne. En niet te vergeten: wat hebben we als team een lol gehad tijdens de productie ervan.
Wendy Meijer-Schaake, PraKtima
Boostrz is een hele fijne partij om mee samen te werken. Ze komen met creatieve ideeën, werken nauwkeurig, helpen bij spoedjes en ontzien je. Kortom, een verlengstuk van ons eigen ‘marketingteam’.
Beau Feijen, Feijen Diervoeders
Boostrz kwam al snel met creatieve invalshoeken voor onze content waar wij nog totaal niet aan hadden gedacht.
Rick Duteweert, Blender Media
Scroll naar top